Alles wat met bassen te maken heeft is welkom!

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: aanschaf bas voor een beginner

Op één of andere manier heeft Big Bullfiddler het voor elkaar gekregen dat zijn laatste reactie van 8 juli waarin hij zijn werkelijke naam noemt geplaatst is voor mijn reactie van 7 juli waarin ik ageer tegen het gebruik van gefingeerde namen. Dit klopt niet. Op deze manier komt mijn reactie als mosterd na de maaltijd.

Re: aanschaf bas voor een beginner

Het verhaal van Big Bullfidler is helaas geen verzinsel. De meeste contrabasverkopers verschillen weinig van antiekhandelaars of autoverkopers !
Ik heb de laatste maanden (op zoek naar een nieuwe bas) contact gehad met een groot aantal verkopers/bouwers in Nederland en België dus ik weet waarover ik spreek.
Met Suringar had ik dan weer een erg aangenaam contact. Hij verving de defecte woofer in mijn Acoustic Image en rekende de inkoopprijs aan (geen werkuren)! Naar eigen zeggen uit sympathie omdat ik de versterker tweedehands gekocht had en eigenlijk een beetje belazerd was door de verkoper. Dit was de eerste keer dat ik zijn shop bezocht, hij kende me van haar noch pluim !