Alles wat met bassen te maken heeft is welkom!

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
K&K Double Big Twin double bass pick up

Heeft iemand ervaring met dit element? Het is goedkoop en lijkt me heel aardig op het eerste gezicht.

Re: K&K Double Big Twin double bass pick up

Ik heb geen ervaring met de K&K Double Big Twin, maar gebruik zelf een andere pickup van K&K (met wederom zo'n over-the-top naam), nl. de Bass Master Rockabilly Plus. En daar ben ik erg tevreden over.

Maar goed, dat is dus niet hetzelfde element en waarschijnlijk stel jij ook iets hogere eisen aan een element dan een hobby-bassist als ik

Re: K&K Double Big Twin double bass pick up

Bedankt voor de reactie. Ik heb een heel goed element op mijn houten contrabas (Wilson), maar zoek nog iets eenvoudigs voor mijn koolstofvezel contrabas. Ik denk dat ik de gok maar waag.

Re: K&K Double Big Twin double bass pick up

Hallo op jou vraag over dat k&k element weet ik niets.
Maar het wilson element die op jou houten bas zit.
ziet er op de website mooi uit en volgens jou klinkt hij goed.
bij welke zaak in nederland kun je die krijgen en is de prijs een beetje redelijk???

groetjes sjoerd

Re: K&K Double Big Twin double bass pick up

Hoi Sjord,