Alles wat met bassen te maken heeft is welkom!

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Hein v.d. Geyn naar Zuid-Afrika

Heb je gelezen dat Hein van de Geyn naar Zuid-Afrika gaat? Zie zijn website www.baselinemusic.nl. En dan niet voor het WK voetbal maar definitief, nl. om een pension te beginnen, met vrouw en kind. Een punt achter zijn docentschap in Rotterdam en zijn optredens.
Ik vind het heel jammer voor de jazzwereld en in ieder geval voor Nederland. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en ik vermoed dat hij in Zuid-Afrika toch de draad wel weer zal oppakken. Maar daar hebben we dan hier niet veel aan.
Ik bewaar goede herinneringen aan zijn medewerking aan de basworkshop in Utrecht. Melvin, moeten we nu volgend jaar naar Zuid-Afrika?
Gelukkig kondigt Hein op zijn website nog het verschijnen van een tweede boek aan met jazzetudes.
Maar jammer blijft het...

Re: Hein v.d. Geyn naar Zuid-Afrika

Ik denk altijd dat de contrabas een liefde voor het leven is als je eenmaal voor haar gevallen bent, maar dat geldt misschien niet voor iedereen. Alhoewel ... er wordt elk jaar in Zuid Afrika een North Sea jazzfestival gehouden – wedden dat Hein daar de volgende keer gewoon weer lekker staat te plukken?