Alles wat met bassen te maken heeft is welkom!

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Inf0 voor een spreekbeurt

heej,,
heeft iemand misschien info voor een spreekbeurt
ik hou mijn spreekbeurt namelijk over de basgitaar dus ik hoop dat je reageerts

JvB

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

niemand?

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

Hallo Joyce,
Als ik Google intyp met 'basgitaar' of 'spreekbeurt basgitaar' of 'werkstuk basgitaar' kom ik genoeg tegen. Er zijn toch ook allerlei spreekbeurtsites waar je kunt zoeken?
Deze site gaat vooral over contrabassen, en dat is een heel ander onderwerp. (Ook leuk trouwens, dus als je ooit een contrabas kunt uitproberen moet je dat zeker doen.)
Succes met je spreekbeurt!

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

Zo, die had haast:

9:26 AM
heej,,
heeft iemand misschien info voor een spreekbeurt...

9:29 AM
niemand?


Tsja een forum is natuurlijk ook niet hetzelfde als MSN

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

Ja, lachen. Zoals het op dit forum gaat, is dat als er een interessant probleem is gesignaleerd, er in korte tijd veel berichten komen over mogelijke oplossingen. Deze maand heeft niemand problemen; er zijn veel minder posts dan anders. Nou ja, dat zou natuurlijk prachtig zijn, als alle basproblemen de wereld uit zijn.

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

op google staat niet veel informatie dus heeft iemand anders nog inf0 over de bas

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

Kijk hier maar even:
http://www.answers.com/topic/bass-guitar-2?cat=entertainment
Moet genoeg zijn voior een spreekbeurt!

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

dat is engels!!

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

Ik weet niet wat je zelf al ondernomen hebt om aan informatie te komen. Maar als je anderen vraagt of zij je willen helpen, dan raad ik je aan om de vraag zo helder mogelijk te stellen (bv. dat het in het Nederlands moet zijn).

Misschien is dit Wikipedia-artikel over basgitaren een mooi uitgangspunt. Succes ermee en kijk ook eens in de bibliotheek zou ik zeggen.

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

De vraag is eigenlijk:
Waar kan ik een compleet uitgewerkte spreekbeurt vinden want ik ben te lui om zelf iets uit te doen.

Als je zo ook bas speelt wordt het nooit wat.......

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

Hee Joyce ^^

Ik doe mijn spreekbeurt er ook over, en je kunt een boel op Wikipedia vinden! Verder kun je bij de bibliotheek op zoek naar een gitarenboek, daar zal vast ook iets in staan over de basgitaar. Bij mij tenminste wel

Khoop dat je er wat aan hebt

Re: Inf0 voor een spreekbeurt

:o Ja nu ik het lees haha. Ik heb ook op google gezocht: Basgitaren, dan vind je een heleboel sites.